Rättskunskap

Nu har jag nyss kommit hem från skolan, har hål i 3 h och så roligt är det inte att hänga i skolan så jag är hemma och ska sova lite. Hade prov nu på morgonen i rättskunskap, mitt favorit ämmne faktikst men det är aldrig kul att ha prov ju. Men det känndes som det gick helt okej, skrev mycket iaf sen är det bara att se om jag fick rätt oxå. Nästa onsdag är jag ledig så det är 14 dagara tills nästa RK lektion, lite sorligt men eftersom onsdagarna är så jobbiga är det rätt skönt att missa en sådan. Sen i eftermiddag jag Engelska, Svenska hål (ska försöka dra med maja in till stan och köpa ridskor) och sen italienska och slutar vid 5, segt men men bara att göra det med ett leende!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0