Höst

Jippie jag får springa imorgon så nu är det bara att ladda ladda och ladda. Idag har jag kommit fram till att det är höst. Jag och Isak gick och sparkade i löven på väg till Sickla där han skulle köpa en jacka. jag köpte en 1,5 m lång planka oxå men det är en annan historia. Dessutom har jag kommit fram till att jag sjukt gärna vill ha en hund, tyvärr verkar jag inte ha något medhåll från någon annan i familjen, skulle vara Curry då som älskar hundar. Dessutom har jag pluggat idag vart dock mer kvantite (och inte så mycket utav det heller) än kvalite men vissa dagar får det vara så!

Kommentarer
Postat av: Lybecker

Men du kan ju få Alcie en vecka elelr två kan ja få Curry ska du få sen hur roligt de är o gå upp kl 7 på morgonen i regnet!

2008-10-01 @ 19:25:26
URL: http://blackonwhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0