Galoppombyte


Både i söndags och i måndags var det dressyr på högsta nivå som gällde för knubbisen.
Pappa: " Kan han göra galoppombyten?"
Jag: " Naje jag har aldrig tränat det på honom"
Pappa: " Tror du att du kan lära han det inom ett halvår?"
Jag: " Visst börjar träna nu"
3 minuter senare gör Curry sitt första galoppombyte :D
Igår träande vi dessutom framdels och bakdelsvändingar, bak gick bra inte fram men ändå han är jätteduktig, han som innan sommaren inte ens kunde fatta v.galopp på ridbanan. Dessutom satte jag upp han leksak igår, han fattade den inte riktigt men ibland tar det ju lite tid för honom ;D Idag blir det en uteritt bara utan svår saker så han bara för leka av sig lite.

Kommentarer
Postat av: Lybecker

De är bra att Thomas tar Dressyr på allvar ;) HAHA

2008-10-01 @ 19:21:53
URL: http://bleckonwhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0