galoppgalopp


Vart galoppträning idag med, gick faktiskt väldigt bra förutom att han fortfarande slänger väldigt mycket med huvudet och eftersom jag bara har en hoppsadel får man typ sämst sits då man inte vågar luta sig så långt ned utan att riskera att bli knockad. Jaja som sagt annars gick det bra, vi hoppade lite små stockar i skogen och mötte massa hästar och Curry höll sig lugn, imorgon blir det bara ett snabbt pass eftersom jag vill ha krafter kvar tills jag ska springa men ahn vart rätt trött av idag så det går nog bra. Har dessutom köpt en leksak till honom idag, en boll och slicksten ska sätta upp den imorgon!
ps. Min häst är 100 x bättre än din och jag älskar honom. ds

Kommentarer
Postat av: Lybecker

Men de ser ju bra utt förutom att han precis slänger med huvudet på bilden :p Men bra att han får lite leksaker den lila snutte plutten XD

2008-10-01 @ 19:24:07
URL: http://blackonwhite.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0