Xtra

Hej mina kära små vänenr. Pga av att jag fick sluta en och enhalv timme tidiare från RK än beräknat så fick jag 3 och en halv timmes hål. Beslutade mig för att åka och hälsa på älsklingen på jobbet, så tog t-banan till kärrtorp och tog en mysig promenad till byggplatsen, men kallt som bara den var det. VAr där ett tag på "studiebesök" heheh, sen gick jag tillbaka till k-torp där jag träffade David, typ inte sett han på ett år så det var treligt att snacka ltie emd han. Och sen åkte jag hem vilket jag är nu. hade tänkt slappa framför världscupen i hoppning från i söndags men min duktiga tekniska familj har inte lyckats spela in det, så det lir att se "Du är vad du äter" avsniettet från Strömsholm som jag fortfarande inte sett.
TATA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0