VGY


Usch, kom till skolan vid 8.idag då min itailenska skulle börja, men nej skolan hade glömt ringa in en vikarie. Blir så irriterad vår lärare i svenska och italienska har varit sjukskriven i 2 månader och ingen vet när hon kommer tillbaka och vi har itne ens seriösa vikare. Och vi har klagat och klagat, Idag var första gången dom ens pratade med oss om det och föreslog en lösning, om den kommer funka? Italienska ja svenska stort NEJ. Men det är bara att kämpa och göra det bästa ...sen. Nu ska jag njuta av mitt lov!

Kommentarer
Postat av: stockholmsjenna

sv: jo han har stått själv. men det var när hans hage har varit sönder. Nu står han själv också, fast det är inget mellanrum mellan hagen där han står i och hagen där fjordingen står. Och fjordingen står och är på hero hela tiden.

Hero är en snäll kille som aldrig brukar sparka lr så. Mer bus biter lite. Men folk i stallet har ju sett hur Hero blivit riktigt förbannad och sparkat mot fjordingen. och då måste man ju öppna ögonen och se att nått är fel eftersom han aldrig tidigare sparkat på en annan häst under hela tiden jag haft honom. Eftersom då ger ju han själv ut "varnings signaler" att de har gått för långt.

2008-10-24 @ 21:59:56
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0