Pistol drama i skolan

Vad händer i världen egentligen?
När jag kom tillbaka till skolan efter min 3 h och 40 min långa hål timme möter jag Linda vid tvärbanan som berättar att vi skolans parkering springer och några fullisar ( dem brukar alltid hänga i krokarna) runt och jagar varandra och en sägs ha en pistol. Jag börjar gå till skolan ( då man måste gå förbi eller över parkeringen) och ser att två killar från min klass står och pratar med dem. Och jag tycker inte de såg vidare trevliga ( asså fullisana, ser typ ut som han i American history x innnan han blev snäll) ut så jag skyndar mig förbi in i skolan. Sen prtar jag med dem från min klass som pratade med dem och de säger oxå att han hade pistol och att det var lite tack vare dem de sen lugna ned sig...
vet itne hur mycket som är sant men obehagligt iaf :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0