Ni glömmer väll inte....


Ni Glömmer väll inte att köpa atftonbladet idag, vem vet det är kanske någon ni känner med ;)
Igår var nämligen jag och Isak på globen medans vi väntade på att jag skulle klippa mig och efter ett tag kom det fram några journalister som frågade Isak vad han tyckte om snöovädret som är på väg. Sen tog dom lite bilder, så håll utkik på aftonbladets baksida idag så lär ni se honom. Men nej gott folk nu ska jag sätta mig och plugga och skriva en fördjupning aningen om Konsekvenserna av den inre marknaden i EU eller Ett utvidgat EU- vilka krav stället det på organisationen? Intressant värre....
tata

Kommentarer
Postat av: SARA JANSSON

taha, nääe.. :P men din <3

2008-10-31 @ 12:31:04
URL: http://saaraajaansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0