Jag hittade dem = duktig

Jag hittade bilderna igen, vad lättat man kan vara. Dessutom har jag varit väldigt dukitg, skrev klart min uppsats och skickade in den (ska egentligen vara klar imorgon) och gjorde hela min rättskunskap läxa till imorgon, råkade tillochmed gör några fler frågor än vi skulle. Sen har jag städat, tvättat 2 shabrack och 3 benlindor (fråga mig inte var den fjärde är) och nu ska jag börja med en överaskning till en viss person ;)
Nej men täönkte bara skryta om hur duktig och effektiv jag varit nu på förmiddagen, skolan borde alltid ge mig en ledig dag i veckan, jag får så mycket gjort och mår 100 ggr bättre än innan, vem vet jag kanske tillcohmed lyckas sova ordentligt i natt: det vore skönt.
tata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0