Galopp


en solig dag på täby galopp.
Igår fick jag en galopptiding hemskickad, inte någonstan från vem eller varför men jag menar det är ju trevligt. Tror vi hade liknande att plugga på när jag var på strömsholm så troligtvis kommer dom däifrån, dom följer verkligen upp sina kurser där. Och glöm inte Angelica att vi ska ska dit 2 veckor nästa år! Fast det vet jag att du inte kommer glömma. hehe! Usch nu fick jag värsta längtan efter sommaren och jag som lovat mig själv att börja leva i nuet. Nej nu ska jag ladda inför Grey's Anatomy.
tata

Kommentarer
Postat av: stockholmsjenna

okej. för jag har pratat med lotta om man får va med på kurser och sådant, men man måste ha ridhus kort annars fast man är medlem och det kortet gäller på dagar och helger. för annars blir det för mycket folk om vilka som helst som bara är medlemmar får komma.

2008-10-30 @ 11:43:00
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0