Förlåt

Sorry har inte haft tid eller ork att sätta mig framför datan, har gentligen inte det nu heller sitter faktiskt och pluggar engelska som ska vara inne om...en vecka :S och jag har precis börjat. Känns som om tiden bara rinner ifrån mig, jag skulle behöva trycka på paus och bara tänka och prioreta, det är så mycket som går runt i mitt liv nu, så mycket jag vill lägga min tid på. *Skolan tar väldigt mycket plus läxor och prov förberdelse.
*Sen Curry och allt resande, och det känns ju inte bättre att han är inne i sin trotsperiod och kräver extra mycket tid och tålamod nu.
*Dessutom är det mycket med släkten, igår fyllde kusinen 18 år det var startskotten på 2 månader nu fyllda av födelsedagar och släktmiddagar eftersom både en morbror och farbror komemr till sthlm nu som jag inte träffat på över ett år.
* Jag har inte hunnit övningsköra sen mitten av augusti och känenr att allt bara försvinner från mig, och jag har iten ens sett framsidan på körkortsboken.
* Träna? ja när ska man hinna det, jag som dessutom har lopp om 1 och en halv vecka. Har för tillfället ont som bara den i hälsenan men har itne tid att verkligen massera och stretcha ut det.
* Mitt rum ser kaos ut hittar ingenting och har nog inte städat och damsugit sen innan sommaren -.-
* Mina vänner, finns dom ens kvar. när träffade jag tex Nikkan, kanske i början av maj, nej det här håller inte.

Förlåt nu har jag klagat av mig lite och jag hopaps ni inte dömer mig om jag inte bloggar på ett tag, ska föröska men det blir tight.
tata <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0