Bra säsongsavslutning

Idag var det dax för säsongens sista löp ( om ingen vet fler löp iår?). Var hässelbyloppet 10 km som gällde och trots smärta i höger hälsena gick det bra. Målet för mig var att slå min tid från Lidingöloppet som var 62 min. Det klarde jag bra och sprang in på 56 min. (hade 28 vid 5 km så höll en väldigt bra takt genom hela loppet) Totalt i år vart det 3 lopp och alltså 3 medlajer. Nästa säsong blir lite tuffare med minst 9 lopp blandat med 4, 5, 6 och 10 km. Och både terräng och slät löp. Längtar. Nu i vinter ska jag försöka ta mig tid att gå på löp och dra ner till springningen till ca 1 gång i veckan och satsa mer på stryka. Så börjar nästa säsong 29 mars (tror jag eller 29 april)
tata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0