Boktips


Jag älskar att läsa men det går tyvärr lite i perioder beronede på hur mycket tid jag har. Men jag förösker att alltid minst ha en bra bok i väskan och för tillfället är det två. Twilight av Stephenie Meyer, handlar typ lite om vampyrer och övernaturlighet, kanske inte sådana böcker jag brukar läsa men har redan fastnat efter 60 sidor och har hört så himla mycket bra om den. Att den dessutom snart kommer på film ( 21 november) och han som spelade Cedric i Harry Potter är huvudrollen gör det inte lättare att stå emot denna historia. Den andra jag har är Perfect Manners (Perfekt Uppförande) Av Kelly Marks, en elev till Monty Roberts som lär ut hur man helt utan våld och tvång sammarbetar med hästar, älskar verkligen den boken och har blivit lite som min lagbok när jag är i stallet. Den sista boken The Colletor av John Fowles har jag iofs läst klart men den är så bra att den får vara med ändå. Lästa den genom skolan och hade inga större förhoppningar, men vart väldigt posetivt överraskad. Helt underbart störd historia. Ja tänkte bara att ni vill veta lite vad jag gör när jag får 5 min över...

Kommentarer
Postat av: stockholmsjenna

sv: jo, bara det med hagen löser sig så klarar han sig

2008-10-24 @ 20:14:24
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0