Vitaminchock


Jag som inte drickt jucie på 9 år har nu börjat trycka i mig minst 2 dl God Morgon juice + mulitivitamin varje dag. Dessutom har jag slutat slarva med vitamin tabletterna och liknande. jag SKA inte bli sjuk mer, nej nu gäller det att kämpa. Ska starxt rulla till skolan och ha FE i 2 h. Sen vidare till pållen med massa av te för att hålla värmen i stallet som är kallare än utomhus och sen blir det svenska plugg. Snacka om att verkligen förstöra den ändå helt okej filmen Troja över att man måste analysera den och jämföra den me 2 böcker och 27 sånger....mffph. Dagens ljuspunkter är som vanligt Curry och Isak men för tillfället även min bok jag tar varje tillfälle att läsa..ska passa på att göra det i 5 min innan skolan nu.
tata

Kommentarer
Postat av: stockholmsjenna

sv: håller helt med om det du skrev på dagens fråga

2008-11-18 @ 16:24:42
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0