Västnora

Oj igår var jag inte vidare aktiv på bloggen. kan bero på att jag sover hos Isak nu i helgen eftersom hans mamma och syster är på gotland, så vi har hela huset för oss själva, rätt mysigt faktiskt. Kom hit direkt efter att jag ridit igår. Hoppade borta vid ekeby. det regnade och hela banan var fylld av vattenpölar men Curry hoppade ändå lätt ca 90 cm. Ville inte hoppa högre pga av halkrisken. Sen låg jag och isak och kollade på film och grey's anatomy igår kcäll och nu idag på förmiddagen pluggar vi, Så det händer inte så mycket här, därutav inte så mycket uppdatering. Ska snart ut och rida i det härliga vädret och imorogn ska vi på teater, men skriver om jag kommer på något roligt =)
tata

Kommentarer
Postat av: Anonym

angående din kommentar ;)

Jag har varit i NY tills igår. Men vi måste ta och ses någon dag iaf! skärpning på oss.

2008-11-01 @ 19:09:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0