Saknar


Sitter och kollar och rensar bilderna på datan och kom in på "strömsholm 2008" mappen och shit vad jag saknar. Speciellt Angelica och bästa fbl i världen efter curry; Lizzazzaro. Man ahde ju inte direkt "egna" hästar där om på vanliga ridläger utan man red 2 jobb per dag på den hästen man vart uppsatt på. Fast eftersom båda jag och Lizzie gillade varandra så red jag han minst en gång om dagen. Han var lite som curry, att om man försöker dra han i munnen dra han bara tbk mer så det gäller att typ ge dem långa tyglar även om det kanske går undan då, fast oftast så slappnar dem av då och kommer ner i en fin form. Oh **** vad jag saknar han nu. Det får bli en liten blidbomb på han nu....

Kommentarer
Postat av: stockholmsjenna

såg ju fint ut idag. hur mkt poäng fick du?

2008-11-23 @ 17:22:34
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Postat av: Rebecca

var din förra blogg mandalis?

2008-11-23 @ 21:35:38
URL: http://cashsmind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0