Regning men bra

Jag och Curry trotsade regnet, blåsten och kylan och red cavaletti och galopp övnigar på banan och det gick riktigt bra. Dock var det en vattenpöl på ridbanan som var ytterst farlig och kunde attakera när som helst. Men så länge vi undvek den gick det väldigt bra. Ytterst nöjd med min plutt idag. Dessutom hade han en såååå snygg grön matchning på sig innan ridningen att jag var tvungen att vis er. hehe ben lindorna är väldigt för stora men men...kan inte påstå att grönt är min favorit färg men men Curt verkade nöjd iaf  ( dåligt ljus på mobil kameran tyvärr )


Kommentarer
Postat av: Lybecker

Asso titta på hans ögon. DE är inte vattenpölen som kommer anfalla de är Curry!! AHHH CURRY springer

2008-11-21 @ 17:36:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0