Premiär på fredag


Vet inte om jag delat med mig utav den goda nyheten att på Fredag kväll ska jag, kusin + ett tiotal andra männsikor som Sarah känner gå och se premiären på Twilight. Tänkte egentligen gå på smygpremiären på torsdag men då krockar det med min hoppträning och så är det ju liiiite coolare att gå på den riktiga premiären. Dock så är mina förväntningar typ = 0. filmerna är alltid sämre än böckerna. Och sen så är ju jag lite konstig att om många gillar det jag gillar så slutar jag gilla det. Så nu när många går runt och pratar om böckerna/filmerna stänger jag helt av och bara "jaha...couldn't care less" lite tråkigt men that's me...
tata

Kommentarer
Postat av: Jenny Lindblad

Haha jo lite va ;) Jag lyckas alltid skffa mig svårlastade hästar :P

2008-11-19 @ 13:15:45
URL: http://jennylindblad.blogg.se/
Postat av: Jenny Lindblad

Njaa, Pelle är snäll men Stanley, min förra foderhäst och nu den här är det :P haha

2008-11-21 @ 12:49:37
URL: http://jennylindblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0