Mellanöstern

Har börjat på ett nytt tema idag i skolan, nämligen mellanösterna. Håller på med det i Samhälle, Geografi och historia (skulle vart svenska oxå men vår lärare är ju borta så...). Ska pyssla med det ända fram till jul och tycker faktikst det ska bli rätt kul. Eller kul och kul byter ut det till intressant istället och lärorikt. Det står faktikst något i tidingen varje dag om den konflikten. Vi rivstartar imorogn med ett rollspel inne i stan mellan 12:30-16:00, dock kan jag itne vara emd på hela föär jag ska och träna med curtan men ser ändå fram emot det jag ska vara med på. Jag vet jag har någon seriös störning som gör att jag typ gillar skolan ( förutom att den för tillfället tar dagens alla ljusa timmar), någon som vet något bot?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0