Lång dag = långt inlägg

ÄNTLIGEN funkar mitt internet igen. har kännt mig lite smått handikappad utan det. men som nis er är det tbk nu, Började dagen med en mysig snö tur i skogen med Curry, gick super bra och underlaget var härligt mjukt. Sen var det dags för skolan som idag bara inebar att vara på ett en och en halv timmes aerobics/body pump. Var  väldigt kul men samtidigt jobbigt  och gissar på att det komemr kännas imorgon speciellt i mina svaga kyckling armar.

Sen drog jag och maja hem till mig och pluggade inför prov + presentattion  jag har imrogon och sen letade vi rätt på pulka och tefat och drog ut i snön. Det var rikgt kul och snöigt, hade snö överallt när vi väl kom in. kan vara för vi dessutom gjorde snöänglar. Sen hem igen äta ( vilket i inte gjort på hela dagen) och sen nu fixa med datan som alltså återuppstott. Hålelr på att ladda upp videon på datan och sen på youtube så ni alla kan njuta ;P
tata

maja i snön XD

Kommentarer
Postat av: andriana

SNORLOSKA <3

2008-11-26 @ 20:46:44
URL: http://andrianas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0