Kommer Rubrik från Antiken

Typ allt som slutar med -ik kommer ju från antiken( romatik, panik, lyrik m.m) gör rubrik det med? typ sitter och spånar här och förösker göra allt förutom det jag borde göra, rätt min sämsta svenska text om Kung Oidipus, en analys. Bara jag sneglar en look på den ser jag att det är markeringar mpå varje rad, oj vilket bra självförtroende man fick nu. Dessutom har jag suttit och läst massa fina bloggar nu på morgonen och inser hur mycket min suger, den är för vanlig. Måste bli lite mer spec.
Jag får väll sätta mig ner och försöka komma på något problem/konflikt som gör mitt liv kaotiskt... hmmm.... nej juste svenska läxa var det....

tata
(plugga svenska, plugga svenska...mat...nej plugga svenska!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0