Ingen rubrik?

Sitter och "pluggar" lite med maja över msn, elelr vi ska hitta låtar till idrotten och vi lyssnar på musik så jaaa pluggar. Samtidigt som jag fixar mina naglar, hade fortfarande skit udner dem sen igår och så kan det ju inte se ut. Haha nej jag är nog den som bryr mig misnt om sådant av iaf hela min klass. Igår tyckte jag att isak skulle at ett kort på mig med 3 byxor på mig, gummistövlar, stickad mössa och tjockis jacka och lägga upp som "Dagens Outfit" haha det hade vart snyggt.. Nepp nu får jag börja ta det lite seriöst om jag ska hinna duscha, noppa ögonbrynen, läsa, plugga och äta innan.
mina naglar för läääänge sedan. lekte mest med kameran och träna jusitering

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0