Ikväll


Har ganska nyligen kommit hem från pållen och en mysig uteritt i mörkret, har typ hunnit äta och duscha och nu sitter jag och kollar på vänner i bakgrunden, seriöst bästa serien som gjorts! Sen blir det färjan, man behöver få skratta av sig på måndagar, och sen bara vara med Isak lite, eller mycket. Imrogon komemr förhoppningsvis Michelle förbi och så ska jag träna om mitt knä slutar verka. Hade hälsotester idag, mage och rygg gick jättebra (man skulle typ göra 45 situps för MVG jag gjorde 200) och även balans och benstyrka vart det MVG nivå men inte lika lätt, arm ska vi inte nämna. hade även rörlighet och 3 av 4 gick bra men den sista så är ju mtt knä felvridet så när jag skulle strecka länge kom det fel och nu värker det som bara den. men med tigerbalsam och vetevärmare ska det nog vara fit for fight imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0