Ibland är min skola ond

Som nu när jag sitter här och har 4 h helt menigslöst av hål timme. Första lektionen började 8- 10 sen har jag en 14:00:14:45 och sen den sista 15:50-17:00. Helt menigslöst. Totalt över 5 h hål idag, jag är inte glad! Har redan pluggat klart till min engelska presnetation om 2 veckor så ska plugga lite till svenska provet i eftermiddag och sen rättskunskap till nästa men usch är så irretard. Nej nu ska jag sluta slänga ut min ilska över er.

 Kommer tillbaka om jag kommer på något vettigt att skriva. Kan nämna en sak dock, komemr ni ihåg vad jag skrev om läraren i USA? det var tydligen inte sant hon är itne alls sådan och den lila tjejens föräldrar har försvara läraren med. det var han som filmat och klippt det så det såg så ut ... :@ så förlåt för anklagelserna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0