Hästfri


Idag är första gången på 3 veckor jag inte åker till stalelt på en dag.  Och första gången på nästan 2 år jag är hemma innan 3. Känns sådär faktikst. Frida hade lovat att pyssla med han men han hade tydligen försökt sparka henne i hagen, knäppöhäst. Igår var han oxå lite galen. Försökte först trötta ut han på morgonen, sen så stack jag till Häringe och var där i 3 h och jobbade med 4 hästar. Åkte till västnora och fick vila någon timme innan det var dags att gå ner till stallet igen, brodda och dra ut och rida. Fast det vart inte så mycket ridning eftersom Curry bestämde sig för att gå på backbenen och vara allmänt jobbig. Tillslut fick pappa leda runt mig, ytterst pinsamt.... jaja hoppas han ä på bättre humör imorgon och framför allt på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0