Gymnasiemässan

I torsdags var jag och maja på gymnasiemässan och jobbade. och ajg lovar att jag sa " Hej är ni intresserad av värmdö gymnasium vid gullmarsplan? Vi har natur, sam och estetiska programm. Vi har ingen matsal utan äter på resturang varje dag gartis. Vi kan välja mellan ett 40 tal olika resturanger och har ni hört om våra tisdagar...." Och så vidare. hade sjukt ont i halsen efter ett tag och dagen efter men det var roligt. Speciellt Maja som gjorde falska löften om laptops och fika Hade back stage pass så vi fick äta och vila lite ibland och det var nödvändigt. Sen försökte vi sno med oss våra VGY tröjor hem men tomas upptäckte oss -.- Fick iaf lite pengar och en biobiljett och hade väldigt roligt. Vi fick några roliga frågor typ:
"Har ni diplomerade ekonomi lärare?", "Har det gått några kändisar på er skola, vilka?" "Jag kan inte gå där, jag är blatte" m.m. Dessutom kom typ hantverkarskola som föröskte locka mig att byta men hehe nej då... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0