Därför har det varit tyst på bloggen

Jo jag har nämligen haft prov i fredags och annat plugg och sen igår kväll sov jag hos Isak och ägande min tid åt honom. Sen så red jag på förmiddagen och kom hem först nu. Och nu har jag nyss kommit hem från en super mysig fika med Michelle, som jag iten träffat på hur länge som helst. Jättetrevligt att träffa henne igen, var alldeles för länge sen sist. Vi gick runt på stan, handlade lite, tittade på present till min pappa eftersom det är fars dag imorgon, men jag hittade inget :S Sen så gick vi till George och fikade och träffade lite av Michelles kompisar. Nu resten av kvällen ska vi snart äta, sen kommer Isak och så ska jag försöka hela min rygg lite som gör sjukt ont..
tata..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0