TGF

Äntligen fredag, inte för min vecka varit särskild jobbig men har massa att catchaupwith. Ska dessutom föröska hinna emd att köpa lite julklappar till nära och kära udner helgen, men om jag känner mig rätt kommer det ändå bli stress shopping den 23/12. Idag börjar jag 11 och slutar 12, så skönt. Sen blir det skruttpållen och sen ska vi bort på middag, låter som en trevlig dag.

Juste vet inte om jag skrev det förut men vi vart erbjuden att köpa en liten till pålle för ca en vecka sedan, och sedan en annan i helgen. haha vi sa nej på båda, vi har tillräkligt med jobb med Curry så det räcker till och blir över. Nepp nu måste jag börja förbereda mig för skolan.
tata

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0